torsdag 6 september 2012

Dagen efter



















Igår, fick jag cellgifterna, det gick bra. Låg och vilade hela tiden nästan. Var uppe en sväng ur sängen och värmde pirogen som jag hade med mig.
När de skulle börja så stack de med en nål och höll fast venporten, det gjorde ont för dels va jag ju ganska så öm där, det känns väl bättre nästa gång.
Värken i ryggen fortsätter, de på sjukhuset säger att jag ska prova ta 1½ -2 tabletter men det har inte hjälpt något, man vill ju inte knappra tabletter hela tiden. Ska avvakta tills över helgen om det inte känns bättre då ringer jag på måndag.
En sköterska har anmält mig till en feel good kurs den 20 september, man får sminka sig och lära sig knyta sjalar, jag gick ju den förra gången jag va sjuk men vågade inte säga det för då får jag väl inte gå den, kul att få göra något annat än att ligga hemma i soffan.

Var väldigt trött igår, låg och vilade halva kvällen, sen låg jag och såg real housewifes of new jersey, de är helt galna, bråkar hela tiden, såg kanske 6-7 avsnitt.

Idag har jag haft samtal med chefen Roger och Elisabeth hette hon, skickade in uppgifter till fk och till afa tror jag det hette, sen fick jag veta min nya löneökning, inte helt fel, så det skulle man få nu i september, från april-september, så det blir en liten extra slant.

Sen åkte jag till konsum, satt och pratade med Marie ett bra tag, träffade även Ullis där som oxå var och handlade. Sen ringde jag patrik för att höra om vi hade smör hemma, då hade ju han mitt kort på sig, men han va på väg hem för han mådde inte bra, hade ätit gammal mat säger han, hoppas verkligen på det annars så får han sova i Gabriels säng inatt. men han kom med kortet iallafall och jag var INTE glad kan jag lova....han hade inga pengar kvar på sitt kort, förstår inte hur man kan göra av med några tusen sen vi fick lön, förra veckan, mer tänker jag inte skriva om här. Kanske dags att börja TÄNKA efter lite, blir så LESS...


Idag blir det köttfärssoppa, ska väl försöka mig på det, jag vill inte att Patrik står vid spisen, får sitta på pallen och ta det i lagom takt. Ta några pausar.

nä nu har jag inget mer att skriva om. Hejsvejs

























3 par damstrumpor för 1 kr!


Få ett 16 GB USB-minne för bara 1 kr


Gratisbio [Reward]


Valfri parfym

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar