onsdag 12 september 2012

Onsdag idag, tralala

Onsdag.
Idag vaknade jag vid 9.30, Robban ringde och kollade hur det var med mig. Och sa att Pontus skulle hänga med Oskar hem idag.
Sen gick jag upp och borstade tänderna, tog mediciner och sprutan. Gick sen i säng igen för ryggen är så jobbig, låg och halv såg på tvn och spelade Ruzzel, förlorade hela tiden, vissa hittar de där långa orden som ger en massa poäng, de hittar inte jag, men nån gång ska jag vinna över dom....


Vid 11 ringde Robban igen, hörde om jag skulle med till stan för han skulle till bolaget, så då sa jag ok det kan jag men skulle bara duscha först, sen kom han vid 11.30 så då åkte vi in till Strömpilen. När han gick tillbolaget så gick jag till apoteket och hämtade ut medicin, få se om den hjälper ryggen, något som jag inte tror men vi får se.
Hade tagit med mig mitt presentkort på strömpilen så vi gick och kollade parfymer på KICKS, men jag kunde inte välja, det lutar att en blir en GUCCI, för den luktade gott, flaskan va INTE stor och parfymen kostade 650kr, nja måste gå en gång till och lukta.

När jag och Pontus är på stan så brukar vi gå in på kicks och lukta på parfymer, då tar han några lappar och pekar på vilka parfymer han vill lukta på, det roliga är att han blir inte less på det =) mammas pojke... Så när han blir stor vet han allt om parfymer..


När jag hade luktat klart på alla parfymer så gick vi och åt på Big boy, har aldrig ätit hamburgare där, bara pommes en gång med Maria. Tyckte att hamburgaren va helt ok, tog en cheese burgare kan även där säga att de va inte snål med löken.
Så nästa vecka så får jag bjuda Robban på lunch =)

Köpte en trisslott idag, vann tillbaka mina 30kr, ska lösa in den en annan dag när jag känner att jag kommer att vinna den där miljonen som väntar på mig.


Imorgon så ska jag till kuratorn, ska få åka in med Erika, men hon blir klar när jag ska in, så jag får nog ta bussen hem om hon inte skulle stanna och ta en kaffe där, men få se imorrn hur det blir.


Har hjälp Gabriel med läxorna, glosor i engelska och franska, han har en aning bråttom så han kan det inte, men nu har han pluggat och jag har förhört han så han fick skriva glosorna och det gick bra, ska köra en gång till efter maten. SEn fick han läsa den engelska texten och översätta den till mig på svenska och det kunde han bra. =)



På vår lilla toa luktar det kattpiss, fast Patrik har skurat golv och toa så kommer lukten tillbaka, nån som har något tips hur man får bort lukten?? man kanske kan köpa sån där doftdosa eller vad det nu heter det kanske hjälper, får köpa och testa.


Idag blir det potatis och köttbullar, känner mig fortfarande lite mätt i magen, men lite får jag väl i.


Har ju börjat att svettas så mycket, vet inte om det kan ha med cellgifterna att göra, får världens svett attacker flera gånger om dagen, ska ta upp det när jag ska träffa läkaren.

nä nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva om.

hejsvejs


LyckoBingo.com


ForHair.se

Senap webbyrå

The Slanket

1 kommentar:

  1. Jag har visst "halkat efter lite" i att läsa här....men, när det gäller lukten av kattpiss så finns det en spray som jag tror heter "Urine off" som man kan spraja för att få bort lukten av kattpiss.
    Kram Charlotte

    SvaraRadera