måndag 10 september 2012

En ny vecka.

Måndag idag. Blev väckt av telefonen vid 9, det var Robban som ringde och frågade vad jag ville ha för macka från nisses, det blev en räkmacka.
Sen kom han hit och åt lyxfrukost =) vi satt och pratade om framtiden och lite annat. Senare åkte han hem för han skulle fixa lunch tills han skulle börja jobba.

Under dagen så gjorde jag inte så mycket mera, ringde om min rygg, så en underläkare tror jag han är ringde upp mig, det jag ska ta är tabletter som jag tar efter cellgifterna, nu blir det 8st morgon o kväll i 2 dagar, sen 6st tabletter i 2 dagar och efter det 4st tabletter fram tills den 25 sep, när jag ska träffa min läkare, ska även hämta ut ett par andra tabletter som jag ska ta.
Får hoppas att det blir bättre i ryggen, det är det ända som är jobbigt just nu, och såklart det jag ska göra nästa vecka vad svaret där visar.
har cellgifterna hjälpt något? läste om spridning på nätet bara lite grann, och ja det ser inte bra ut om man läser där, så jag stängde ner sidan....


Imorgon ska vi ev äta lax, det ska väl vara bra pris i veckan, så tänkte åka och köpa det är min tanke, men jag vet inte riktigt hur jag ska tillaga den, men det får jag lösa imorgon om jag köper den.

På kvällen ska jag på föräldrarmöte på skolan kl 18.30 va det.

Marie har lovat att hon o Stefan ska hälsa på efter kl 15 när hon har slutat jobbet, sen ska de in till stan och välja kakel till badrummet, hoppas de håller sams om vilket kakel de ska ta =)



Nu börjar det bli tråkigt att sitta ensam hemma hela dagarna, man ser på tvn eller kollar på nätet, kör igång en maskin tvätt, fortsätter sen att se på tvn. Om nån vill hälsa på så är det bara att ringa och kolla vad jag gör om ni har lite att göra =)





LyckoBingo.com


Senap webbyrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar