söndag 30 september 2012

Trött idag

Har varit eller är fortfarande trött idag, höll nästan på att somna sittande i soffan imorse. Har drukit 2 koppar kaffe idag oxå, för att piggna till.
Gick upp tidigt för vid 10 skulle det komma en och köpa en snowracer av oss, har gjort en del affärer idag sålt iväg 2 st snowracers, locktång och platttång som jag köpte för några år sedan (fick en ny i julklapp, så jag har en till då) fast just nu har jag ju inget hår heller så jag behöver den inte, sålt små tavlor, och tyget, men tyget blir hämtat på tisdag eller onsdag, sen ska det komma en som ska köpa kläder.

Jag la ut igår en batmancape, som en ville köpa, nu vill hon ha den levererad till umeå gärna till ersboda, så jag skrev att jag kan ta den med till sjukhuset imorgon eller tisdag, men då kunde hon ju inte, men då såg hon ju att jag skulle stå på loppis på söndag och frågade om jag kunde ta med den dit, då skrev jag att jag har så mycket saker så det går inte, om det inte passar nån av de tiderna som jag kan så får hon faktiskt komma hit, annars va det en annan som oxå ville ha den. Blir så less.

hittade ett par byxor, eller 2 par byxor för 60kr st till Gabriel, använda kanske 2 gånger, chinos eller va de nu hette, de verkar vara inne nu, fast där gjorde jag ju samma sak som min köpare, frågade om hon skulle till sjukhuset något, hon kände nån i Holmsund, men jag kände inte dom, så då kändes det konstigt att gå dit och hämta, få se om det blir nåt köp av.


Som de flesta vet så har jag ju problem med min mage =) med nr 2, jag ska ju ta pulver varje morgon och kväll för att hålla igång magen, men nu har jag inte gjort det för jag fick inte ner det, ibörjan gick det ju bra, men efter att ha drukit det sen juli månad så tar det stop, måste försöka få i mig det igen, var på väg att bli förstoppad igen, men har lyckats få ut lite tack vare bajsdropparna =) så nu vet ni det =)


Idag ska vi in till maxi och handla inför veckans mat, har inte kollat ännu vad vi har för mat i veckan, tror inte heller att det är så mycket vi behöver handla hem heller.


de har öppnat en secondhand butik på teg, fast de har bara öppet 2 dagar i veckan, måndagar kl 16-19 (tror jag det va) och lördagar mellan 10-14. det är pingstkyrkan som har hand om det läste jag. Någon som vet flera secondhandbutiker i umeå? mer än myrorna, pias, röda korset...

Jag och erika ska ta en tur i veckan och åka runt och kolla, jag ska ju kolla efter sjalar, sen kan man ju hitta något som kan vara bra att ha, eller som man behöver.

Helgen som kommer så ska jag och Marie baka kakor, det blir ju på lördagen, och på söndagen ska jag stå på loppisen.
Imorgon ska jag ju strålas, börjar känna mig nervös för det, tänk om jag inte klarar av att ligga där, för att jag har sån värk, fast jag skulle ju säga till dom där på strålningen att de skulle söka efter läkaren så jag skulle få något.
Av strålningen så kan ju magen bli kapput, mer än vanligt då, sist blev jag känslig mot mjölk, fast det kan ju vara bra för då får man ju tömma den om man ska se det från den ljusa sidan. Kanske ska ta och googla om strålning där i ländryggen, det borde ju stå om biverkningarna, har ju inte fått någon info om hur man kan må, det ända att magen kan "bråka"


Jag ska till apoteket imorgon oxå och köpa grejer för munnen, nu när jag är så torr, fick några tips igår vad man kan köpa.


Idag blir det pannkakor, Erika och Anna-Lisa ska komma hit och äta, vi brukar äta pannkakor tillsammans, nu va det ett tag sen vi gjorde det, så då tar Erika med sig sin stekpanna för hon gillar inte min, och jag steker i min stekpanna som jag gillar =)

Nu blev jag så där trött igen, dags att rycka upp sig.

Ha en trevlig söndags eftermiddag mina vänner <3 <3 <3 Hejsvejs ForHair.se Senap webbyrÃ¥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar