lördag 17 november 2012

Dagen blev inte som det var tänkt idag.

Dagen blev inte som den var tänkt. Vaknade vid 10, kände att jag hade lite feber, och det gjorde ont när jag andades. patrik fick komma med medicinerna, tog även betapred fast jag inte ska ta det, men att få ner svullnaden i ryggen, och det hjälpte.
Tog febern, hade nästan 38grader, så det blev ingen tur till ÖB som det var tänkt idag, kanske vi kan göra det imorgon istället, lika bra att inte planera något, blir bara besviken om man måste ställa in det.

trodde att jag skulle behöva åka in när jag satt på sängkanten, det gjorde så ont när jag andades, men det gick över som tur va.

Patrik åkte in till stan, skulle hämta sin mamma på sjukhuset, som skulle hem idag, jag skulle ha stannat kvar på sjukhuset när man har så ont efter operationen.

Idag så gjorde jag potatisgratäng, och Patrik stekte köttet, det blev jätte gott. Imorgon ska vi äta pannkaka.


Vi funderar på att köpa en loftsäng till killarnas rum, och en 2 sits bäddsoffa att ha under sängen, det kommer inte att ske just nu, om man inte hittar en billig loftsäng förstås, men än har jag inte sett någon. Ingen som vet av en loftsäng??

Även Pontus skulle behöva en annan säng, den våningssängen som är i hans rum är så stor, skulle vilja ha en säng där, med en extra säng som man kan ha under den sängen, tror IKEA har en sådan säng, vet inte riktigt vad den heter.


Jag skulle vilja åka en sväng till IKEA, har en del grejer som jag vill köpa, ingen som har lust att åka??


nä nu ska jag snart ta mig en dusch..


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar