tisdag 20 november 2012

Utmaning 25- En första

En första, det är mycket man har gjort som är ens första.

Min första egna lägenhet var på Svedbergsgatan 10 A eller var det C, det var en 1a på 68 kvadrat tror jag, om inte större.
den hade en stor toa med badkar, sovrum och vardagsrum ihop, fast det var en liten vägg mellan köket och vardagsrummet så det blev som delat, köket var stort, vardagsrummet oxå, en stor sovalkov, fick rum med en 160 säng, en garderob, sen va det en  massa plats över.
Fick tapetsera om den, så den fick gula tapeter, ganska så neutrala.
Hade även en klädkammare som var mitt emot toan, den hade man kunnat ha som sovrum, men det hade inte jag.

Den var väldigt dyr i hyra då kommer jag ihåg, men kommer inte ihåg vad hyran låg på..

Det var min första

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar