tisdag 13 november 2012

Mitt 191 inlägg

Har nu hunnit med 191 inlägg i bloggen med detta inlägg, det är några stycken. Det är några.

Som jag skrev igår så trodde jag ju att jag skulle känna av ryggen idag, och det gjorde jag. så jag har mest suttit stil idag, stickat klart en julklapp, ska väl börja på nästa julklapp.
Robban var förbi en sväng, vi drack kaffe och han hade med sig bullar med choklad i, de finns på maxi, tycker att de är jätte goda. Han busade med katten fast han inte gillar katter, tror ändå att han tyckte katten va söt, Maria tycker inte heller om katter, men våran tyckte hon var så söt  =)

Han kommer nog få heta Blixten för han är så snabb, men vi kanske ska ha en lottning för Patrik vill ha Chuck morris
Vad tycker ni? Blixten, Mozart, Chuck Morris eller Pajas?

Vad har jag mer gjort idag, tvättat lite, hängt upp tvätten. Jag duschade Pontus, men det kan jag inte göra det gjorde så ont i ryggen så tårarna rann  =(

Maten idag blev lax igen, men det är så gott.

Idag ringde en arbets terapeut som jag ska träffa nästa onsdag efter mitt besök hos kuratorn, ska få provsitta en stol med hjul och gå egenom om det är något mera som jag behöver ha hjälp med hemma. Så det ska jag fundera på om det är något mera.


Katten är hård i magen, vet inte om det är att han är orolig efter helgen, han hade varit på lådan och då va det skit kvar i rumpan som jag fick ta bort  =(  inte trevligt. Men han dricker ju och äter bra. Så jag vet inte vad det kan vara. Nu är han på lådan hör jag....

Förra veckan så skulle Patrik köpe en sån här kaffemaskin, de hade på elgiganten för 300kr, men när han kom så var de slut, de hade bara haft en pall med kaffemaskiner, tycker att de skulle ha haft flera. Så det blev ingen kaffemaskin =(


Hejsvejs





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar