onsdag 21 november 2012

Skit dag

Fy fan vad less jag är på denna värk, kan man inte få en jäkla dag som är smärt fri!!!!!!
I söndags så kändes det ganska så bra, men idag har det varit jobbigt, iallafall nu ikväll.
Försökte hitta info om strålningen, för nu är det ändå 8 veckor sedan jag strålades och den skulle ju hjälpa mot värken, den har inte hjälpt ett skit, inte heller ökade dosen på plåstrena och morfinet, när jag träffar läkaren på tisdag ska jag ta upp det här IGEN!!!!!!!!!!!


Imorgon kl 9.30 kommer min sjuktaxi, ska träffa kuratorn och arbetsterapeuten.

Annars idag har vi inte gjort något, vi har sett på tvn, Pontus feber va nu efter maten på 38 grader, vet inte om Patrik tog den innan Pontus skulle sova, imorse var den på 38.8
När Gabriel kom hem idag så lät han som en kråka, han lät inte så igår, men han sa att han hade haft ont i halsen också i helgen, det kändes inte bra med 2 st som är sjuk här, nu när man har dåligt försvar  =(  han fick gå till sin mamma, hoppas han blir frisk i veckan så han hinner tillbaka hit innan söndag, vi får avvakta och se.


Mina naglar som jag hade lyckats spara ut, är mer än hälften BORTA nu, de går sönder fast jag hade målat med flera lager med nagellack......

Inget går i min väg nu... värken och mina naglar, vad mer kommer att hända??? kommer säkert få feber eller nåt annat skit, kollade febern, nog tusan har jag lite igen, 37.8, hoppas att det går över tills jag ska iväg.

Nu kom min lilla natt kompis, Blixten.


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar