fredag 23 november 2012

Torsdag, feber

Här kommer några bilder på Blixten och Pontus







Idag kom Ellinor förbi mig på en kaffe, hon hade med sig en jätte fin blomma till mig.  =) vi satt och surrade och hade det trevligt, men sen var hon tvungen att gå, hon skulle iväg på utvecklingssamtal. Men vi får ta en till kaffe en annan dag =)
















Har nu ikväll lyckats få lite feber igen, kanske inte så konstigt när det har varit 2st smittbärare här i veckan,en av dom har jag ju varit med hela dagarna. Febern ligger nu på 38grader, så om jag får mer feber så måste jag ju ringa till sjukhuset och då måste jag nog åka in  =(
och det vill jag ju inte, men måste det....
Så Patrik måste vara hemma imorgon har jag sagt (eller det blir ju idag om man tittar på klockan) utifall jag får mer feber, så måste jag vila oxå. Har känt mig lite trött i kroppen idag, eller nu ikväll, så nu fick jag ju svaret på det.

Igår möblerade vi om, eller Patrik flyttade möblerna och jag dammsög och torkade golvet, i vardagsrummet, det blev riktigt bra, så nu kommer vi väl ha så här iallafall ett år tills man vill prova på en ny möblering, det är som svårt att möblera om i de här lägenheterna tyvärr..


Hejsvejs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar