söndag 4 november 2012

Söndag

Idag så lyxade jag till det till frukost och bakade scones, är väldigt duktig på att baka scones, de blir så goda om jag får skryta lite..

Mina scones...
Funderar på att göra en bulldeg, men vet inte riktigt ännu,  har inte bestämmt mig. Ska fundera lite på det..

Idag har jag stickat klart en socka, och har börjat på den andra, så lite nytta har jag gjort. Det är väl det mesta som har hänt idag, Patrik har varit iväg och handlat på maxi idag, jag stannade hemma är inte riktigt kry/pigg i kroppen.


Ikväll kommer Lissan hit, hon ska vara i Umeå i en vecka, så hon ska sova här några nätter och sen ska hon väl sova nån annanstans oxå några nätter, vet inte riktigt..

På tisdag är det en heldag på sjukhuset, först har jag kuratorn, sen blodprov och sen läkarbesök, och på onsdag är det dags för cellgifterna, om allt ser bra ut.

Har blivit väldigt uppsvullen, det märks nu på kläderna oxå, byxorna sitter lite tight i midjan en aning, har världens dubbelhaka och stora kinder. Man vill inte visa sig ute..

Hejsvejs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar