lördag 17 november 2012

Helgen är här

Idag har Pontus varit hemma med mig, han fick vara ledig.  Jag vaknade vid 9, vet inte när Pontus smög upp. Vi har suttit och tittat på tvn, jag har stickat, det börjar gå riktigt fort nu med stickningen.

Vi värmde maten som vi åt igår till lunch, efter maten tog vi var sin glass =).

Blixten har som sovit hela dagen, tror han bara sover hela tiden. Såg på blocket att hans bror var där till försäljning, hans bror är kvar i Sundsvall, Blixten är mycket sötare än sin bror.

Har haft värk i ryggen idag ( ovanligt )  igår kändes det riktigt bra i ryggen, visst jag hade värk då med men inte lika mycket, men det fick jag igen idag.


Ihelgen ska vi åka till ÖB där va det längesen som man var, kanske man hittar något roligt.


Sen har det inte hänt så mycket mera idag.

Igår så fick Patriks mamma sitt knä opererat, hon ska få åka hem imorgon på eftermiddan, så Patrik ska hämta henne och köra hem henne.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar