måndag 19 november 2012

En ny vecka.....

Dessa formar har jag vunnit på tradera, de kom idag. De ska jag och Marie använda när vi ska julbaka har jag bestämt.


Inatt fick Pontus sova på en madrass på golvet i vardagsrummet, för hans kompis Oskar hade börjat kräkas, så vi tog det säkra utifall Pontus skulle börja göra det. Jag sov då på soffan, det va inte det bästa för ryggen, det kändes idag kan jag lova.  Det kom då inget kräk som tur va, men febern är kvar idag ligger den på 38.9.
Patrik kom hem efter kl 13, han är väl på väg att bli sjuk han oxå, slut i kroppen, men han hade ingen feber, vet inte om han ska jobba imorrn, men på onsdag måste han vara hemma iallafall mellan kl 9-12 för då ska jag till kuratorn och sen ska jag träffa arbetsterapeuten, ska då testa den där stolen.


Jag är nu sugen på att åka till IKEA, kollade vad bussresa kostar och de kostar 300kr, då är det nästan billigare om man åker 4st i en bil och delar på bensinkostnaden, nån som vill åka dit nu innan jul?????


Är det nån som har en sån här kapselkaffe maskin till salu?? jag vill ha en sån oxå, för en billig peng.

Nu ska vi få en loftsäng av Maria, så nu är det en bäddsoffa kvar vi ska skaffa, funderar på att ev Pontus ska få ta den våningssängen som är i killarnas rum, den som han har i sitt rum är så stor och bred, det är både bra och dåligt, har inte bestämt mig ännu hur vi ska göra, det blir ju lite mer plats i rummet om vi skulle byta säng, jag har slitit många timmar med att måla om den där sängen... =)

Idag åt vi pastagratäng, snabbt och enkelt, imorgon ska vi äta stekt spätta och potatis, det är jätte gott, längtar dit.

Efter den senaste gången som jag fick cellgifter så tappade jag inte smaken som jag hade gjort de andra 2 senaste gångerna.

Pontus och Blixten har blivit vänner nu <3


ska ta och dricka mitt kaffe och ta en bulle


hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar