måndag 5 november 2012

Ont idag

Idag värker denna rygg och vänster ben. Somnade tidigt igår, men har varit vaken halva natten har haft en sådan värk i benet och ryggen, när Patrik va uppe imorse vid kl 6 bad jag om medicin, lyckades somna om vid halv 8 kanske och vaknade vid 10.
Imorgon när jag träffar läkaren så måste jag ta upp det här, värken knäcker mig snart, konstigt att den inte redan har gjort det ordentligt.
Vissa dagar är jag ledsen för att jag har så ont, när inget hjälper. Idag kan jag knappt gå för det gör ont, också är jag trött.
Man blir ju även påminnd av smärtan hela tiden om vad man har i ryggen, börjar tro att strålningen inte ger något, nu är det väl 6 veckor sedan jag gjorde den.

De visar pizza på tvn, va gott det skulle vara med en pizza, men idag blir det köttbullar och pasta. Det får bli Patrik som lagar maten idag.

Nu kom Pontus hem, Gabriel kom hem med han =)

Igår kom Lissan hit, idag är hon i stan och klipper sig, kommer väl sen ikväll tror jag.


Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och slappa.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar