onsdag 14 november 2012

Utmaning 19- Detta ångrar jag

Detta ångrar jag är dagens utmaning. Oj det finns nog mycket man ångrar.

Men tror att det som jag ångrar mest är nog när jag bodde på Svedbergsgatan, så var det en tjej som bodde i huset mittemot som vi misstänkte blev misshandlad av sin sambo. Hon gick med en varm polotröja mitt i sommaren för att dölja sin hals tex, men man visste ju inte säkert så man vågade inte säga något men jag ångrar att jag inte sa något till henne när jag mötte henne att hon kunde komma upp till mig om det var något, om hon behövde sticka, eller prata.


Våra misstankar var tyvärr sanna, =(

1 kommentar:

  1. Ah, tänkte precis säga att " man ska aldrig ångra något" -lätt att vara efterklok, men förmodligen så visste man inte bättre just då och förhoppningsvis så lärde man sig något utva det hela. Utveckling! Däremot så kan man ångra sådant...men som sagt, det e inte alltid så lätt att föra sådant på tal när man inte vet säkert...

    SvaraRadera