lördag 10 november 2012

Imorgon är dagen kommen

Lördag idag. vaknade vid 9.30 tror jag klockan var när jag klev upp.
Har vikt ihop lhop lite kläder och har kört igång 3 maskiner med tvätt, så snart är det tomt i tvättkorgen  =)

har börjat med ett par nya tjocksockar idag.

Idag gjorde vi tacogratäng, så vi var några stycken som åt, Patrik, jag, Pontus, Gabriel, Patriks mamma Birgitta och Lissan. det var gott, men kände att smaken börjar försvinna nu  =(  så om jag har tur är den tillbaka om ca 1½-2 veckor..


Har ringt min syster Maria idag som fyller år idag, först trodde jag att jag hade missat det, att hon fyllde igår, är lite halvsnurrig vilket datum som va igår, trodde att det var den 10de  igår.


Imorgon så kommer katten, men jag vet inte när, har mailat henne men har inte fått något svar ännu. Hoppas han kommer på förmiddan.  =)


vi längtar så =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar