onsdag 14 november 2012

VÄRKENS DAG!!!!!!!!!!!!



Ja det är verkligen ingen bra dag, har ont i ryggen när jag sitter, ligger och går.....................
Ikväll när det är dags att byta plåster så ska jag öka dosen till 100, hoppas att det hjälper.....

Sovit dåligt inatt har jag oxå gjort pga värken fast då var det mest värken i benet som var jobbig.





Här ligger min kompis, har legat vid mig hela dagen, när jag går till köket så springer han efter, min lilla svans. Jag har börjat kalla han för Blixten,för han är så snabb men vi ska bestämma oss ikväll för ett namn, om vi lottar eller hur vi nu gör. Katten måste ju få ett namn.


Ikväll ska jag tända ett ljus. Idag är det 2 år sedan Kerstin gick bort, Johans mamma, Marias svärmor, deras barns farmor, hon var så trevlig, jag gillade henne, hon förlorade tyvärr kampen mot skitsjukdomen....

Idag blir det en enkel mat, pommes och korv, inte så jobbigt att tillaga, fast det ska ju in i ugnen vet inte om jag fixar det.


Har gjort ett litet hjälpa till schema med dukningen, plocka ur diskmaskinen, duka av bordet, plocka i diskmaskinen, torka bordet, spisen och diskbänken, så det inte är samma person som gör det hela tiden. Kanske att det fungerar, alla har lika många dagar, och på söndagen hjälps alla åt.


Hejsvejs






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar