fredag 2 november 2012

Utmaning 6, Min dag

Min dag.
Vaknade sent, hade en sådan värk i ryggen idag, hade faktiskt planer för dagen idag, men det blev inte av, det värkte för mycket i ryggen  =(

Har i stort sett bara suttit i soffan idag och tittat på tvn och tagit det lugnt. Har tvättat en maskin med tvätt, och vikit ihop tvätten som var torr.

Idag blev det soppa, minestronesoppa, och den blev som vanligt inte bra, vet inte vad jag gör för fel.

Efter maten har jag inte gjort något, Maria kom upp en stund och surrade  =)   innan Johan skulle iväg och jobba.

Hade tänkt sticka lite, har börjat med julklappar, men det blev inte av, började igår med ett par till samuel.


Börjar få ont i halsen, inte bra.  Hoppas att det går över.

Jag har hittat en kattlåda och ett klösträd för 600kr här i Umeå.  =)


Imorgon ska Pontus få vara hemma med mig, Patrik slutar vid 12 tror jag han sa.


Så har min dag varit, det har inte hänt så mycket..


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar