söndag 18 november 2012

Febern fortsätter sin resa

Febern har tänkt stanna kvar hos oss, men inte hos mig utan hos Pontus. Han kom in och la sig i våran säng vid 4, jag låg och tittade på tvn. Kände att han var varm som ett element, så jag gick och hämtade termometern, stackarn, han hade 39,2 grader, så jag gick och hämtade alvedon till han.
Jag tänkte när jag satt i soffan under kvällen att han pratade i sömnen och sov lite oroligt att något är på väg där, och mycket riktigt, så var det.

Han är väldigt låg idag, det brukar ändå vara full fart när han har feber, men inte idag. Igår var han och lekte med Oskar, han har oxå fått feber. De har smittat varandra. =)
















Pontus blir ju hemma imorrn, men Patrik ska åka till jobbet, men har sagt att om det inte går så får han komma hem. Han kommer ju annars inte få nån lön när lönen ska komma, sist Pontus va sjuk så va det ju i några dagar som han var hemma. Vi får testa och se hur det går...

Har beställt lite grejer från ellos, hittade en del julklappar till mig, pontus, Birgitta, Gabriel o Felicia, det blev lite dyrt. Jag är ovanligt tidig med att ha börjat med julklappar, brukar vara ute i sista minuten.

Nu kom grannen ner med bullar, så vi ska dricka lite kaffe och äta bullar..  MUMS

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar