onsdag 31 oktober 2012

En bra dag tycker jag

Onsdag idag. Som jag skrev förut så ska vi bli fodervärd till en burmakatt kille, då har vi det här vad ska han få för namn!! Alla vill ha olika. Uppfödaren vill att vi ska ha katten för jag frågade henne om katten hade något namn och då skrev hon att det får vi bestämma. Pontus vill att han ska ha en massa konstiga namn, han blev jätte glad när jag sa att vi skulle skaffa en katt.
Har suttit och kollat efter klösträd på nätet, det finns många olika träd, har mailat en på blocket som hade en till salu, men bad om en bild på den för hon hade ingen bild på nätet.

Idag så blev det snickarlådan igen, denna gång kryddade jag med lite andra kryddor, den blev riktigt bra.

Vad har jag annars gjort idag, har nog bara kollat runt på nätet efter klösträd, tittat lite på tvn, druckit kaffe. Har bara tagit det lugnt.

Imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt, måste springa och ta mina mediciner, så kanske jag somnar innan kl 5, igår kom jag på det alldeles sent så jag kunde verkligen inte somna....

Nu är dom tagna.

Måste säga att läkarna inte är snabba, sist jag träffade läkaren så skulle hon ordna ett nytt sjukintyg, för det jag har nu går ut idag. I förra veckan ringde jag om det och om mediciner, och igår ringde jag igen för att fråga om mediciner som de inte skrev ut och frågade om sjukintyget igen, jag har iallafall fått medicin utskrivet så jag hoppas att sjukintyget kommer i veckan så det inte blir en massa strul med fk och så.

Ska även nu ikväll ta och söka om sjukresor på nätet, vart man ska ringa, så jag kan ringa imorgon för att kolla hur långt innan man måste beställa resan.

Snart ska Patrik iväg och träna innebandy i Obbola, han står i målet.


Nä nu ska jag nog avsluta för idag.

Ha en fortsatt trevlig kväll...


HEJSVEJS

1 kommentar:

  1. Så roligt att ni ska bli med katt :-) Kan tipsa om att jag köpte mina 2 klösträd på öb eller om det var rusta (minns inre vilken av dem). Jag har haft klösträden i flera år, så det är inget fel på kvalitén heller. Jag minns att de var billiga, så det kan ju vara värt att åka dit och kolla också.
    Kram Charlotte

    SvaraRadera