onsdag 24 oktober 2012

Ännu en lugn dag

Dagen idag har inte erbjudit så mycket. Vaknade sent, men somnade ändå sent i morse. Patrik har varit hemma med Pontus, som fortfarande har lite feber, så de blir hemma imorgon oxå.

Jag har stickat klart Erikas tjocksockar, de blev riktigt fina =)
Har börjat sticka lite på Charlottes oxå, Helen var och köpte garn till mig när hon gick iväg, tack så mycket för det =)

Annars så har det väl inte hänt så mycket, har införskaffat en julklapp till Pontus, en pyjamas med skylanders ska han få.

Vi åt stekt spätta idag, Patrik lagade maten, imorgon ska vi äta gumbosoppa, den gillar jag, det var ett tag sen jag gjorde den, men imorrn blir det av.






Erikas sockar

Charlottes sockar


Nu ska jag ta och kolla på tvn.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar