onsdag 31 oktober 2012

Fodervärd till en katt

Vi ska ev bli fodervärd till en katt, en burma katt, det är en kille.
Hittade en annons igår på blocket om den, så jag mailade henne för att höra om vad det innebär att vara fodervärd. Sen ville hon att man skulle skriva lite om sig själv och vad man hade att erbjuda katten, så jag skrev lite, och fick ett svar av henne idag att hon hade haft många som hade skrivit till henne, men hon gillade mitt mail, så hon har skickat ett avtal som jag har läst igenom, sen får vi se vad som händer.

Om det blir att hon tycker att vi ska ta hand om han så kommer han hit i mitten av november stod det i annonsen, så jag hoppas vi får han  =)

Om ni vill se han så finns han på blocket, sök på västerbotten, och katt, då finns det en annons i början där det står fodervärd till burmakatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar