lördag 20 oktober 2012

Bakning idag

Idag ska jag och Marie baka lite, det blir att baka 2 olika kakor kanske en tredje sort och solskensbullar och sockerkringla bullar har vi bestämt. Så vi har det vi ska göra idag.

Igår var det inte nån bra dag, va så less på allt, Pontus var omöjlig!!!!!!!!!! det var SÅ jobbigt, har aldrig känt att det har varit så jobbigt förut, jag till och med grinade så jobbigt va det. Visst det har varit skönt att ha de hemma men nu behöver jag vila mig efter denna vecka så jag hoppas lille herrn är frisk till veckan.

Mycket av att det är jobbigt nu är väl kanske att man inte får sova så värst bra pga värken i ryggen, hur man än försöker hitta en bra sovställning så hittar man den inte, för då börjar det värka på vänster sida.
Får hoppas att det ger sig.

Såg igår det nya avsnittet av Greys och private practice som jag följer, det hände inte så mycket.


Jag sökte igår om strålning mot ryggen, det kan ju ta lång tid innan den ger nån effekt, attans va jobbigt det kändes, orkar inte ha denna värk, man kan ibland inte gå, fast det har ju ändå blivit lite bättre måste jag ju säga.


Under denna tid som jag har varit sjuk så har man fått mer kontakt med vänner och även mindre kontakt, man har både vunnit tillbaka vänskaper och tyvärr förlorat en del vänskaper, så det har varit både gott och ont.
Om man ska se något annat som är bra, så tappade jag ju några kg det är ju inte helt fel, fast ändå på fel sätt tappade jag dom.

Vad jag saknar är att kunna gå ut och promenera, bara en liten bit typ runt kvarteret här.
Kan till och med sakna att kunna städa, plocka ur diskmaskinen alla andra grejer att göra hemma, ha ordning hemma,  Patrik gör sitt bästa här hemma, förstår att det är jobbigt för han med.


Nu ska jag invänta Marie som kan komma när som helst.

Återkommer med bilder sen av vårt bak  =)


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar