fredag 5 oktober 2012

Känner mig "fängslad"

Känner mig som en fånge hemma, kan knappt gå för värken/krampen i benet. Kan knappt gå hemma, har som suttit i soffan hela dagen, hur roligt är det???!!!!!! inte så kul, sen blir man ju så trött av att inte göra något..

igår var det ju sista avsnittet av CSI miami, och det var ett sånt dåligt slut tycker jag, helt värdelöst.
Sen såg vi en film som jag har velat se, Rock of ages, trodde ju att den skulle vara bra, man har ju sett reklamen på tvn,och trodde att den skulle vara jätte bra, men den va inte så bra som jag trodde.
När vi hade sett klart på den, så gick jag och la mig, har sovit dåligt i natt, Patrik försökte stänga av tvn, men då vaknade jag så han fick inte stänga av den. Vaknade imorse vid 9, så jag klev upp vid halv 10. Tog alla mediciner, duschade, fikade frukost, såg sen på tvn.
Körde igång en maskin med alla nya sjalar.

Nästa helg så ska Charlotte komma och hälsa på, hon bor i Skellefteå, så den helgen har hon jobb här i Umeå så då hinner vi träffas en sväng =)

Sen idag så ringde helena från jobbet och frågade om jag va hemma, för hon skulle komma förbi en snabbis, hon hade med sig sina hallongrottor som jag gillar =) har hunnit äta 2 st redan, de är ju så GODA.. Tack så mycket Helena =)
De goda hallongrottorna =) SÅ GODA



Sen har jag inte gjort så mycket mer, suttit i soffan, tittat på tvn.
har försökt att komma på vad vi ska äta, det står hembakad pizza på matlistan, men vi kände inte för att baka pizza idag, kanske vi ska köpa pizza istället, det va längesedan vi gjorde det..

Nu frågade jag Patrik om det, och han gick med på köpes pizza idag.

Patrik slutade lite tidigare idag.

Imorgon är det lördag, har väl inga direkta planer då vad jag vet om. det ska STÄDAS här idag.

Nu ska patrik beställa pizzorna. Det blir gott.

Hoppas att jag blir piggare efter maten =)


Hejsvejs

LyckoBingo.com

ForHair.se

Senap webbyrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar