torsdag 11 oktober 2012

Feber idag

Har feber idag, det känns så tråkigt. Har 38.2 ligger den på, fast jag har tagit alvedon.  Jag skulle ju till jobbet idag och hälsa på, så det gick ju inte  =(  ville ju träffa arbetskamraterna och alla barnen  som jag saknar. 



Har ringt sjukhuset, så jag väntar att en läkare ska ringa upp, ska höra om febern, att jag har ont i lederna / värken om det beror på strålningen, behöver mer medicin så jag har under helgen. Tycker att läkaren borde ringa upp snart, för jag ringde efter kl 11..

Låg länge i sängen idag, dels för jag kände att jag hade feber och att jag hade ont i lederna.

Blev klar med de små tjocksockarna., är det någon som vill köpa dom? passar fötter som är 13cm. Pris får man bestämma själv, vad man vill ge.  Hör av er isåfall...  skulle vilja ha såna själv i denna färg..



Nu ska jag vila lite har jag tänkt, och hoppas att nån läkare ringer upp..


hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar