måndag 8 oktober 2012

Nattens inlägg

Idag blev det amerikanska pannkakor ( Erika pannkakor som jag säger till Pontus, vi åt dom första gången med henne ) och tjockpannkaka med blåbärssylt och hallonsylt, riktigt gott va det.

Efter maten så började jag vika tvätten, Patrik kom och hjälpte till, sen hade jag tänkt gå upp till Helen för hon ville att jag skulle höra av mig efter loppisen. Då kom hon ner, hon hade bakat lite bullar =) så vi fick några påsar, så vi tog var sin bulle till kaffet, då hade vi slut på kaffe, så Helen gick upp och hämtade kaffe så vi kunde ta en kopp. Tack så mycket Helen för bullarna, de va så goda.
Helens bullar som vi fick  =)

 

Robban och Oskar kom oxå förbi en liten stund och lämnade Pontus tandborste som han glömde efter att han sov över där.
Jag har ju ont i en visdomstand på höger sida, eller det är väl på sidan om den, jag hoppas att det blir bättre, annars så måste jag väl till tandläkaren och fixa den, och det har jag inte lust med.


Har ikväll börjat sticka på en tjocksocka, vet ännu inte till vem, skafftet blir vitt iallafall sen själva foten blir en annan färg. har inte bestämt vilken färg, har 2 nystan att välja på.
Sen har vi skypat med Lissan ikväll, hon är sjuk, eller har varit sjuk, med feber i veckan, hon ska komma och hälsa på i november det blir kul  =)


Imorgon ska jag till kuratorn, och efter det ska jag och Erika fortsätta vår secondhand affär rundtur, så vår plan är att kolla på  affärerna som finns på  ersboda imorgon, pias, myrorna och röda korset och om vi hinner åker vi till returen på strömpilen. Så ser planen ut  =)


Nu ska jag ta och sticka lite, kanske att jag blir trött oxå.

hejsvejs.

LyckoBingo.com

ForHair.se

Senap webbyrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar