söndag 28 oktober 2012

Kvällens kinabesök

 Ikväll eller det va vid klockan 17 så var det dags för vår middag på kina, vi åkte och lämnade först Gabriel och Pontus hos farmor vid 16 tiden, sen åkte vi till coop för jag skulle kolla på garn och hämta ut en musli som jag ska testa, ska vara testpilot.
Parkerade bilen kl 16.55, sprang nästan till Eurasia för så sugen på kina var jag. Väl där inne möttes vi av en SÅ otrevlig personal, men vi fick ett bord fast det var fullt. Så vi satt där och väntade att de skulle komma med menyn och fråga vad vi ville dricka. men vi satt där och väntade och väntade, tänkte att de kommer väl snart, in kom fler människor, sen kommer ett sällskap på 6 personer och får ett bord, innan de har satt sig så har de fått sina menyer, då sa jag till Patrik att nä, nu går vi och då var klockan 17.27. Innan vi gick så gick jag fram till en i personalen och sa att " Nu har vi suttit i 30 minuter utan att ha fått beställa något, Tack för en trevlig middag och för en förstörd kväll".  Hon hann inte säga så mycket, folk som satt där tittade, men det sket jag i, jag var så missnöjd. Jag ska aldrig sätta min fot där igen..

Så då åkte vi till Eastern, Patrik gick in och kollade om det fanns plats, jag var så trött i benen, men det va fullt, så då åkte vi till Shanghai, och där fanns det platser  =)   det var lagom med folk, man hörde musiken och inte en massa prat. Vi tog buffen som de hade, så jag PROVADE på nya saker, inte bara friterade räkor, så nu gillar jag oxfile med lök, det var så gott, blev så mätt, så kvällen slutade ju bra iallafall...

Min mat


När vi var på coop så hittade jag ju NYGÅRDA julmust, så de va jag ju tvungen att köpa. Favorit julmusten...






 
 
 


Musli som jag ska testa

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar