lördag 27 oktober 2012

Utmaning 1, Presentera mig själv

Jag heter Eva, är 34 år och bor i Holmsund.
Jag är född i Motala,Bodde en bit utanför i en by som heter nykyrka, där gick jag låg och mellanstadiet. mina föräldrar heter Ingrid och Bertil. Har 2 st storasyskon, Åsa och Maria. Åsa bor inne i Umeå och Maria bor i Nykyrka.

Jag gick barn och fritidsprogrammet i Motala, efter det så gjorde jag olika praktiker på 6 årsverksamhet och sen på en förskola som jag trivdes väldigt bra på. 1999 så flyttade jag upp till Holmsund, hade min första egna lägenhet, med en dyr hyra  =)
Hade turen att få jobb här i Holmsund, har en anställning på 100%.

Träffade Patrik, min underbara sambo, blev tillsammans 2002 nångång i september. År 2003 flyttade vi ihop. Då flyttade vi till en 4a, för han hade 3 barn sen tidigare, Samuel, Felicia och Gabriel.
28/3 2006 föddes Pontus.
2007 (tror jag det va) flyttade vi hit till Solskenet, här trivs vi bra.
Killarna bor här varannan vecka, fast på olika veckor.

Under hösten 2008 var jag mycket sjuk, sen 2009 så visade sig att jag hade livmoderhalscancer, det kunde kanske förklara varför man va sjuk så ofta, blev opererad 1 april, efter det fick jag cellgifter 1 gång/vecka och strålning varje dag i 5 veckor, det va en jobbig period, man hade som ett illamående hela tiden.
Sen efter det började jag jobba igen på hösten, och har gjort det tills nu i våras, när skiten hade spridit sig, så nu är jag sjukskriven tills, ja jag vet inte hur länge, ett tag, för alltid???


Det va en liten presention av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar