torsdag 11 oktober 2012

Ligger inne

Blev inlagd över natten, men hade ingen feber när de kollade den.
Hade inte heller nån infektion i kroppen, men hade dåligt med vita blodkroppar, så sköterskan sa att jag får stanna på rummet, så om jag behöver något så ska jag ringa på klockan.

Det var en jour läkare som kollade mig, lyssnade på hjärtat, skulle sen ligga och lyfta upp benen, men klarade inte av att lyfta upp vänster ben, sen skulle jag gå på tå, men det gick inte heller för det gjorde för ont i benet då, skulle sen gå på hällarna, det kunde jag  =)

Efter det skulle jag ligga i sängen igen, då tog han ett instrument som han skakade på och då skulle jag känna en vibration av den, det kände jag i höger ben / fot, men inget i vänster kände jag. sen drog han med en spetsig grej, det va lika där, kände på höger, men inte lika på vänster.
Han sa att det kunde vara cellgifterna som gör det, eller om det är något i kläm/ att det är svullet så nu ska jag ta betapred igen 8st på morgon och 8 på kvällen.

Imorgon får jag träffa nån av de vanliga läkarna, så då får vi se vad de säger.  Så jag vet inte om jag blir kvar här eller om jag får åka hem imorgon.


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar