onsdag 24 oktober 2012

En lugn dag

Gick upp idag vid 10, kände i ryggen att den hade jobbat igår.
Idag har jag bara tagit det lugnt, suttit i soffan och stickat på Erikas tjocksockar. Helen kom ner en sväng och drack kaffe =)  sen har det inte hänt så mycket mera, fortfarande trött i kroppen från igår...

Pontus har även idag varit hos sin farmor, hade feber vid lunch igen, Patrik ringde vc de sa att det är väl något virus som går, så han blir hemma imorgon med Patrik, får hoppas att han är feber fri imorrn så han får komma tillbaka till skolan snart.

Jag gjorde biffar idag som skulle vara i en pepparsås, helt ok tycker jag att den blev, sen skulle man ha pasta till oxå stod det i receptet. Det tar lite längre tid för mig att göra mat, blir väldigt trött i ryggen av det, men försöker iallafall kan ju inte sitta i soffan hela tiden som jag gör annars.

Pontus fick sitt nya skylanders idag som han hade köpt, så han fick testa det, vi skulle ha åkt och grattat Peder som fyllde år, så Patrik fick åka själv så stannade jag och Pontus hemma. Jag satt och stickade och såg en serie på datorn och Pontus testade sitt skylanders.


Nä nu har jag inget mer att skriva om.

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar