onsdag 10 oktober 2012

Värkens dag idag.

Idag känns inte mina leder så värst bra, har lite feber i kroppen, tempen ligger på 37.8, va den vid tre tiden, så då tog jag lite alvedon igen, har inte tid att bli sjuk nu, har ju tänkt att gå förbi på jobbet imorrn ju.
Kanske att det har med strålningen att göra som jag gjorde i förra veckan, man kunde ju få mer ont i kroppen sa det, ska ta och söka på nätet om det.

Ni som vill vara med i utlottningen av tjocksockar men inte bor här, så kan jag ju skicka dom på posten om ni skulle vinna, så ni vet om det.

Dagen har annars  varit lugn, har suttit i soffan och bara varit, Robban kom förbi en sväng, hade med sig en bit smörgåstårta som jag åt upp, sparade en liten bit som jag ska ta senare, mycket gott va det.  =)

Har legat och halv sovit i soffan innan maten, har även stickat lite, strumpan blev som konstig, tror att skaftet blev för långt och fotdelen för kort, men den passar nån som har en fot på 13cm, så om nån vill köpa dom så får man det, sätter ut ett kort när de är klara, pris valfritt.

Imorrn ska jag på jobbet är tanken så jag ber till gudarna att det inte blir nån mer feber.

Nästa vecka på tisdag är det dags för blodprovstagning och läkarbesök på tisdagen, och på onsdagen är det dags för omgång 6 med cellgifterna, då ska ev Erika följa med, eller komma dit en stund och underhålla mig, jag har förhoppningsvis varit och köpt garn så jag har börjat sticka sockan till vinnaren  =) 

Ikväll är det DALLAS, så då ska jag ta mig ner till Maria och se det  =) 

Inatt kunde jag inte sova, var så pigg , somnade väl till slut strax innan Patriks väckare ringde, sen klev jag upp vid 10 idag. Man vill ju inte sova bort hela dagen heller.

Har haft en del näsblod oxå, hux flux så rann det från näsan, så jag har suttit med en tuss i näsan halva dagen  =)
Annars så har det inte hänt så mycket mera idag.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar