måndag 13 augusti 2012

Alltid ska det vara något!!!!!!!!!!


Har varit på sjukhuset sen kl 7.30 har suttit i denna säng hela tiden.
De har dragit ut picclinen från armen och det gick bra.
Sen har jag legat och halv sovit. Har väntat att underläkaren skulle komma.
När hon kom så berättade hon att nu måste jag få antibiotika i 10 dagar 3 gånger om dagen direkt ut i blodet. En sköterska försöker ordna så jag får hemvård att en sköterska kommer hem till mig och ger mig det. Om det inte går att ordna blir jag kvar här i 10 jävla dagar. Så nu är det jätte bra att ni trycker på reklamen FLERA gånger om det nu blir att jag blir kvar här.
Med min tur så blir det väl så.

Så nu sitter jag och väntar på svaret.

Varför blir det motgångar hela tiden för.

Men det gäller att fortsätta kämpa fast motgångarna.

1 kommentar:

  1. Nämen, va är det jag läser!? Om det nu är så då borde de ju kunnat berätta det tidigare så du fått veta direkt! Jag håller mina tummar och tår över att du ska få hemvård så du slipper ligga där. Om det inte går, borde det inte räcka att du åker till vdc? Iaf på veckorna då det är öppet?

    Jag lider med dig vännen :-/
    Många kramar från Charlotte

    SvaraRadera