måndag 6 augusti 2012

Ännu en dag


Snart är en ännu en dag över. Är så less på sjukhus och sjukhusmat nu vill man hem.

Idag kom Maria förbi. Vi satt och surrade också bjöd hon på en macka med skagenröra på riktigt god men orkade typ halva.

Sen vid 12.30 fick jag göra hjärtultraljud och vad de såg så såg det bra ut det kunde vara så att läkarna vill gå ner med en kamera i halsen så det hoppas jag verkligen inte.

Sen va jag tillbaka på rummet vid 13.30 och började må lite halv dåligt. Då kom en underläkare in och sa att det visade infektion i urinet så då blir det pencillin mot det en vecka. Då så jag att jag började må lite dåligt så hon skulle säga till så skulle jag få något mot illamåendet hon hann bara gå så blev jag tvungen att springa på toan. Hatar att kräkas.

Sen har jag sovit hela tiden. Pontus och Patrik var här en sväng och när de gick fortsatte jag att sova.

Tog en filtallrik nu vid åtta men nu så fort jag äter så är det som att det rinner igenom än direkt det är antibiotikan som gör det såa sköterskan.

Så mycket mer har väl inte hänt idag.
Hoppas på en piggare dag imorgon

Hejsvejs

Komihåg att trycka på reklamen.

2 kommentarer:

  1. Hej, vi hade tänkt hälsa på i dag, men Peter hade ont i halsen så vi kanske kan komma en annan dag. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. håller tummarna att du börjar må bättre snart kram/helena

    SvaraRadera