måndag 6 augusti 2012

Trött hela dagen

Oj vad trött jag har varit idag.
Har sovit mest hela dagen och halva kvällen.
Tror inte att jag har så stora problem att somna ikväll.

Hoppas att jag känner mig piggare imorgon vet jobbigt att vara trött hela tiden.
Maten här på sjukhuset är jag less på åt fil och flingor till middag idag.

Komihåg att trycka på reklamen som visas.

Ser på nån film på 4an det finns inget annat att se bara jäkla OS på ettan. Det är väl kul för dom som gillar att se på det men för en annan så finns det inget. Tycker att de skulle ha haft nån mer kanal som man kan se på.

Har kunnat använda armen mera nu kunde till och med duscha själv. Men ringde på klockan så de fick skrapa bort vattnet.

Imorgon får jag besök av Maria hon skulle komma vid tio.

Nä ska fortsätta att se filmen nu.

Hejsvejs.

1 kommentar:

  1. Går det att koppla in nånting till den där tv:n som du har där? I så fall kanske du kan koppla in en bärbar dvd-spelar å då kunna se filmer också. Annars så går det ju att se på själva dvd-spelaren också men de brukar ju ha så små skärmar så tänkte det är smidigare om man kan koppla ihop den med tv:n.
    Kram Charlotte

    SvaraRadera