onsdag 8 augusti 2012

Har varit hem

Det va skönt att få vara hemma en sväng. Robban var här på sjukhuset och hälsade på sen stannade han tills jag hade fått antibiotikan. Fick åka med han hem.

Kom nyss tillbaka hit. Fick byta rum så nu har jag ingen bra utsikt längre. Det va nån som behövde ett rum med mera ljus vem behöver inte det ja ja så jag gick med på att byta.


Hemma så tog jag det bara lugnt. Satt i soffan. Hann vila i våran säng kan säga att man saknar sitt täcke och kudde. Det som är bra med sjukhussängar är ju att man kan höja och sänka ryggstödet.

Det låter nästan som att jag får åka hem imorgon men tar inte ut något i förskott.


Nu ska jag se om det är något på tvn och fortsätta äta mina popcorn.


Hejsvejs

1 kommentar:

  1. Åh va skönt att du fick komma hem en sväng, å jag håller tummarna för att du får åka hem snart igen. Synd bara att du då blev av med ditt hörnrum.

    En tanke som slog mig var att du kanske kan få dit din kudde, så känns det kanske liiite bättre iaf. Att ha sina egna grejer brukar ju kännas lite bättre.

    Kram Charlotte

    SvaraRadera