torsdag 9 augusti 2012

Det ser mörkt ut


Det ser mörkt ut för hem gång.
Underläkaren var här och kom med domen.
Så länge jag har denna infart (piccline ) så måste jag få antibiotika genom sängen pga den är infekterad.
Det som hon ska kolla är att om man kan dra ut den och sen sätta dit en ny. Först ska man väl kolla hur propparna ser ut om de har gett sig.
Kan säga att det var som ett slag i magen för det har låtit på alla att jag ska få åka hem och nu blir jag kvar.

Hoppas man kan dra den annars blir jag kvar här tills behandlingen är klar fatta hur länge det är. Då kommer jag gå under

Just nu är jag så jäkla ledsen har ju tusan bara motgångar hela tiden.

5 kommentarer:

  1. SUCK...Varför alltid nått. Styrke kramar kämpa på jag förstår det känns tung.. Hoppas det löser sig så du får åka hem:) Kramar i massor av mig♥ //Ellinor

    SvaraRadera
  2. Men neeej! Fortsätter hålla tummarna ändå <3 Att du ska få komma hem!!! Kraaaaaam

    SvaraRadera
  3. Ursch och fy, nä nu får det sluta med tråkigheter,hoppas på får komma hem snart! Kramar i massor/Kikki

    SvaraRadera
  4. Men du får blåbärskaka som vi bakat när du kommer hem. P valde en långbenform som han ska ta hem och bjuda på.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Som du kanske vet har jag inte facebook, men idag fick jag adressen till din blogg på jobbet. Någon är kanske less på att jag frågar om dig...Skämt åsido, jag har precis läst allt du skrivit och jag ryser. Livet är verkligen inte rättvist! Det är tur att du har din positiva grundsyn och din tjurskallighet, för tack vare det kommer du att fixa det här. Tack för att du delar med dig och låter oss ta del av ditt liv. Du är fantastisk! Kram Gabrielle

    SvaraRadera