fredag 17 augusti 2012

Väntar

Sitter nu i centralhallen och väntar på Patrik som hade försovit sig. Pontus skulle ju vara på fritids vid 7 . Har hunnit vara på apoteket och hämta ut fragmin sprutor de mot propparna.

Igår blev jag öm och röd om handen efter antibiotikan så de fick ta ut nålen sen fick jag något mot smärtan och något att sova på. När jag var på väg att somna så kom de från narkosen kl 1 och skulle sätta en ny nål och den satte de nu i höger hand så jag hoppas nu att det gick bra för annars i veckan har de ju bara försökt i vänster arm.
De vet väl vad de gör hoppas jag.
Idag känns det då bra i handen.


Idag verkar det bli bra väder sol..

Nu ska jag väl fortsätta att sitta och vänta.

Komihåg att trycka på reklamen om ni ser den.
Flera gånger....

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar