fredag 24 augusti 2012

Fredag hela dagen.

Snart är helgen här. Var öm i kroppen imorse när jag vaknade, men det blev bättre efter en alvedon.

Har inte gjort något idag, var och hämtade Pontus vid 13.30, sen gick vi hem, det började regna lite då. Han börjar bli förkyld, inte bra, satt och nös här förut. Nu är han hos Love och leker.
Imorgon ska han på kalas på Leos, till Oskars kalas som fyller 6 år idag.
Charlotte fyller oxå år idag, så henne ska jag ringa och gratta sen.


Har fått tid för röntgen nu, ska ju ta den där jäkla venporten ändå, fast jag inte vill det. De ska kolla hur propparna är, så på torsdag fick jag tid till det.


Imorgon ska Marie komma hit, och jag ska kanske till henne imorrn på dagen och plocka bär om min kropp orkar, det hänger på den, och att det inte regnar.


Vet inte vad man ska äta för mat heller, har inga ideer.


har inte så mycket mer att skriva om.

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar