söndag 26 augusti 2012

En lugn dag

Idag har det inte hänt något, har bara legat i soffan hela dagen, har haft lite ont i ryggen.
Vaknade idag utan av att ha ont i ryggen iallafall det va skönt.

Igår va Marie hos mig, vi spelade lite tv spel. När vi spelade så pang bom så va jag tvungen att kräkas, mådde inget illa innan eller så, sen mådde jag bra igen, sen blev det så igen en gång till helt pang bom, men sen mådde jag bra,
Vet inte om värken i ryggen kan ha gjort det, för igår hade jag riktigt ont.


Har fått låma en saftmaja av Robban, ska prova den imorrn, har aldrig använt en sån så vi får se hur det går.


Inget på tvn är det ikväll heller.


På fredag fyller jag år, då ska jag äta smörgåstårta =) Marie och hennes mamma skulle baka den åt mig så himla snällt =) LÄNGTAR efter tårtan..... bara jag får äta tårtan så är jag nöjd behöver inget annat =) då är dagen gjord..

Nu har det börjat regna oxå.

Imorrn blir Pontus hemma han är fortfarande så snorig i näsan, så Patrik är hemma oxå.

hejsvejs

1 kommentar:

  1. Hmmm, hoppas illamåendet bara var nått tillfälligt.

    Jag förstår du längtar till smörgåstårta, det är ju sååååå gott :-P Själv så åt jag massor i fredags eftersom mina föräldrar hade med sig en när de kom för å gratta mig :-D
    Kram Charlotte

    SvaraRadera