fredag 17 augusti 2012

En bra dag hemma.

mitt lilla monster.

idag har det varit en lugn dag. Kom hem och fikade lite frukost. Sen tog jag det lugnt en stund. Gick och vilade från ca kl 11 och vilade tills 13.30 när hemvården kom. Fick antibiotikan och bad om nr om det skulle bli något som att det skulle göra ont som igår. Det är ju som bra att veta vad man ska göra om det händer något för de åker till andra under tiden. Det blir väl att sätta en ny nål igen snart. Det kändes lite när jag fick det.

När det var klart gick vi och hämtade Pontus på fritids så han visade runt lite.

Idag blev det tacogratäng det var gott.
Sen har det inte hänt så mycket mera.

Patrik,Pontus och Gabriel är och spelar tennis med Johan och Rasmus passade på att ta en dusch. Slängde in en maskin tvätt men jag har inte hängt upp den som var i tvätten.

Har ätit upp mina frysta hallon idag som jag fick av Lilian kanske jag ska försöka mig ut och plocka lite har sett en del buskar men vet inte om jag orkar gå så långt. Annars går jag och köper hallon det går ju det oxå.
Ska få jordgubbar av Maria.K. från jobbet de ska jag koka saft på så jag fick lite jordgubbar iallafall


Få se om min rumskamrat är kvar när jag kommer till sjukhuset lite jobbigt att dela


rum med nån. Nu är det bara 5 dagar kvar av antibiotikan hoppas jag. Om det inte skulle bli något annat.

Komihåg att trycka på reklamen :-) tyvärr kommer intäkterna gå till sjukhusräkningen för denna period så det blir ingen nöjes resa det hade varit roligare eller få köpa en ny parfym det skulle vara kul att köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar