lördag 4 augusti 2012

Det regnar som vanligt.

Det regnar och regnar. Vilken sommar det har varit.
Nu har jag kanske fått till det där med reklam så om ni ser nån reklam på min sida så får ni gärna klicka på den, ju fler som klickar på reklamen desto mera tjänar jag om jag har förstått det rätt.

Halv vaknade kl 6 när de skulle ge antibiotikan och blodtryck sen somnade jag om och sov till åtta. Låg kvar en stund Sen fick jag hjälp med duschningen.

Min sänka har gått upp nu och blodvärdena.

Idag är det lördag. Idag skulle vi ha åkt hem från semestern. Blir ledsen när jag tänker på det hade ju sett framemot husvagnen hela våren att få komma iväg. Sen fick man diagnosen och trodde att det inte skulle bli något men sen när jag mådde bra de två veckorna efter behandlingar så kändes det att det skulle gå bra. Få sitta ute i förtältet i lugnet och bara vara. Känna grill lukten av all grillning min chans att få äta grillat hela veckan.
Som läkaren i övik skrev i pappret. Patienten pendlar mellan att vara glad och ledsen.
Ja så klart när man måste avbryta något som man har sett fram emot hela våren. Hann ju bara sova i husvagnen i 3 nätter inte 7 som var tänkt. Det var min chans att få komma bort från Umeå ett tag.
Sen hade jag ju sådan värk i armen som gjorde så ont och som fortfarande gör ont.

Allt känns så orättvist just nu. Varför ska allt hända oss? Kan jag inte få göra något roligt?
Sen sa Patrik igår att tvättmaskinen kanske är på väg att gå sönder för det var vatten på golvet lite runt den. Så varför ska allt gå sönder nu för?? Vi har inte råd med en ny maskin om den går sönder. Visst vi har en tvättstuga men det är skönt att kunna tvätta några maskiner per dag hemma jag kan just nu inte gå dit.
Det är tusan något hela jävla tiden bakslag på bakslag kan det inte komma något positivt snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Det va allt just nu.

Hejsvejs.

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det känns orättvist just nu, och jag tycker verkligen att du har fått din beskärda del av skit nu så nu får det fan vända för dig tycker jag!!

    Naturligtvis pendlar dina känslor och humör. Det är viktigt att du tillåter dig att vara ledsen och gråta, för om du håller inne på det så blir det bara ännu jobbigare.

    Jag skickar dig styrka och hoppas du finner styrka att kämpa vidare. Jag tänker på dig vännen.

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Tänk de är i sommar som du mår dåligt. Men nästa sommar kommer ni kunna vara borta med husvagnen hela sommaren och förhoppningsvis längre än ni hade tänkt er.
    Kämpa på för du kommer att bli frisk å slippa allt detta. Jag vet att du fixar det. Men som sagt gråt så mycket du vill för de får man göra hur liten eller stor man än är.

    <3 tänker på dej Eva <3

    SvaraRadera