tisdag 28 augusti 2012

En ny vecka.

Tisdag idag. Snart är det torsdag då ska jag till röntgen för att kolla hur propparna ligger inför att de ska sätta in ven porten. Läste om cellgifterna jag får och de kan ge infektion och propp som jag fick. Jag tar ju sprutorna varje morgon så nån mer propp borde jag väl inte få men då är ju frågan hur det är med infektionen. Vill verkligen inte ha det igen.
Börjar känna mig lite piggare i kroppen men har inte orkat göra så mycket.
Igår skulle jag göra saft det slutade med att Patrik gjorde det mesta jag orkade inte. Hade inte ork i kroppen allt va jobbigt.

Fick idag räkningen för sjukhusvistelsen den va bara på 1200kr härligt med flera utgifter. Bara att betala och se glad ut.
Önskar mig pengar när jag fyller och vara frisk. Det är väl allt jag vill ha mest det sist nämnda. Hatar verkligen det här när man inte vet hur framtiden ser ut.
Va det här sista sommaren?är det här sista födelsedagen? Är det här sista ....... Många funderingar som man vill veta.

Man vet inte hur aggresiv cancern är kan ju vara på både gott och ont att inte veta. Men man undrar.


Imorgon ska Pontus till skolan han är inte lika täppt i näsan nu så det va nog bra att ha han hemma en extra dag. Så Patrik ska till jobbet imorgon oxå.


Annars så har det väl inte hänt så mycket mer. Har legat och kollat på tvn hela dagen något annat har jag inte orkat.
Jag hoppas att jag fixar att gå till bussen på torsdag få börja gå tidigt så jag kan vila på vägen.


Hejsvejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar