lördag 25 augusti 2012

Lördag

Idag vaknade jag av att jag hade så ont i ryggen, värken i kroppen är då borta, jobbigt med ont i ryggen. Men när jag gick upp så försvann det iallafall det mesta, har känt av ryggen hela dagen.

Sen vid 13.30 så åkte jag till Marie, skulle plocka hallon och lite vinbär, men hallonen hade gjort sitt så det blev inga, men lite röda och vita vinbär blev det, Marie var så snäll som hjälpte mig, annars så hade jag väl suttit kvar där än =) fick ta en del pausar i plockandet det värkte i ryggen fast jag satt på en stol, men passade på att äta några.
Hittade några smultron oxå som jag åt upp.
Satt sen och surrade med Marie, åkte sen hem för Stefan och Robban skulle överraska Patrik och ta med han ut och äta och ta några öl.
Så nu väntar jag på Marie som ska komma hit så ska vi äta ihop, så det blir en sen middag idag.
Har fixat iordning potatisen iallafall.


Annars så har jag inte gjort så mycket mera, legat på soffan typ.

Pontus fick feber igår, så han kunde inte åka på kalaset idag på Leos lekland, han var mest ledsen för att han missade glassen.


nä ska invänta Marie som kan komma när som helst.


hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar