torsdag 23 augusti 2012

Hemma.

Inatt fick jag sova i min egen säng äntligen. Det kändes som evigheter sen.
Den sista dosen med antibiotika gick bra så skönt att vara klar.
Mina prover såg bra ut så ömheten i kroppen är ingen ny infektion utan jag har dåliga blodvärden om det inte blir bättre ömheten i kroppen så ska jag höra av mig så kanske jag måste få lite blod.

Ligger fortfarande i sängen jag har varit upp och borstat tänderna och tagit medicinen.
Skönt det va att inte bli väckt kl 6 på morgonen få sova längre.


Vet inte vad jag har för planer idag eller jag har inga planer idag. Hade tänkt åka och plocka hallonen hos Marie men vet inte om kroppen orkar det. Måste ju göra det innan de blir dåliga. Ska avvakta och se sen under dagen.

Pontus vill ha sovmorgon förstår det. Han har ju tidiga morrnar jag hoppas att det känns bättre i kroppen i nästa vecka så kanske jag kan lämna han istället.

Om jag orkar har jag tänkt hämta han tidigt idag när skolan slutar.
Är ju öm i kroppen så det är lite jobbigt.


Nä nu ska jag se på tvn en stund.

Hejsvejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar